Portes obertes virtuals

TORRE

ROJA

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA Curs 2020-2021

Per al segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria, s’estableixen els calendaris següents:

• Període de presentació de sol·licitud de preinscripció: del 13 al 22 de maig
      • Es podrà fer telemàticament del 13 al 22 de maig (ambdós inclosos)
      • Es podrà fer presencialment del 19 al 22 de maig (amb cita prèvia)
    • Matrícula: del 13 al 17 de juliol

En cas que sigui necessari modificar el calendari per causa de força major, les noves dates es faran públiques al web Estudiar a Catalunya i també a la nostra web.

El correu per enviar la sol·licitud i tota la documentació és el següent:

Adreça correu: a8027183@xtec.cat

Ompliu la sol·licitud i l’autorització i junt amb tota la documentació i ho envieu al correu de l’escola.

Per omplir la sol·licitud necessitareu el codi del centre

Codi del centre: 08027183

També hi ha la possibilitat d’omplir la sol·licitud telemàticament

Per demanar cita prèvia caldrà fer-ho per telèfon (a partir del dia 13 de maig de 9:00h a 13:00h).

Telèfon de l’Escola Torre Roja: 93 845 24 70

Podeu visualitzar el calendari preinscripció

Podeu visualitzar l’oferta de places

Podeu accedir al quadern preinscripció

Procediment de preincripció

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada definitiva a 11/06/2020

Certamen Poesia – Sant Jordi 2019

CERTAMEN DE POESIA 2018-2019

Ja tenim els guanyadors del Certamen de Poesia d’aquest d’enguany!!!

Com sempre, el fem coincidir amb Sant Jordi, per les connotacions literàries d’aquesta diada cultural.

Hi participen tots els alumnes de 6è i hem de dir que ens ha costat molt triar les tres poesies guanyadores. N’hi havia tantes de fantàstiques!

Llegiu-les, us agradaran molt!

1r premi LA NATURA   (Mar Guillén Catalán)       La Natura

2n premi:  EL MONTSENY  (Mario Escriche Jiménez)      El Montseny

3r premi:  LA GERMANA   (Ainhoa Serral Domínguez)       La Germana

EXPOSICIÓ “COSES D’ESCOLA@RAJOLA DE FANG”

El divendres dia 12 d’abril vam obrir les portes de l’escola per mostrar a tots i totes les magnífiques rajoles que els i les alumnes de P5 a 6è havíem realitzat durant la Setmana Cultural.

Ho vam poder fer gràcies a la col·laboració del Centre d’Art la Rectoria de Vilamajor i l’ajuda de Glòria Ortega, escultora i ceramista.