PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR CURS 2020-21

Per al segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria, s’estableix el calendari següent:

• Període de presentació de sol·licitud de preinscripció13 a 22 de maig i, excepcionalment, de manera presencial del 19 al 22 de maig.
  • Matrícula13 a 17 de juliol

Per més informació consultar el web Estudiar a Catalunya:  http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/

Documentació que cal enviar:

• El llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • El DNI deL pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet.
  • El DNI de l’alumne o alumna, si en tingués.
  • El Carnet de Salut, per la pàgina de les vacunes administrades.
  • La tarjeta sanitària de l’ alumne/a.

• Pel que fa a la presentació de la sol·licitud de preinscripció:
  • Per tal de reduir la presència de les famílies en els centres educatius, es promou l’ús de la sol·licitud en suport informàtic.S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per l’enviament del resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció.
  • Les famílies que no disposin de mitjans telemàtics podran presentar la documentació personalment (caldrà demanar cita prèvia al centre c5004656@xtec.cat)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *