PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-2022

POEMES DE NADAL

Aquest any l’alumnat de l’escola no hem volgut passar per alt el recital de Poesies de Nadal!

Així doncs, amb totes i tots vostès aquest muntatge! Un dels poemes ha estat creat pels mateixos alumnes.

A veure si endevineu quin és?

CASTANYADA 2020

Una festa molt tradicional i que ens agrada celebrar cada any. Aquest cop amb una representació teatral molt Castanyera, de la classe dels grans i un berenar molt Halloween!

Calendari de Preinscripció i matricula – Curs 2020/2021

Per al segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria, s’estableix el calendari següent:

• Període de presentació de sol·licitud de preinscripció13 a 22 de maig i, excepcionalment, de manera presencial del 19 al 22 de maig.
  • Matrícula13 a 17 de juliol

Per més informació consultar el web Estudiar a Catalunya:  http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/

Documentació que cal presentar:

• El llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet.
  • El DNI de l’alumne o alumna, si en tingués.

• Pel que fa a la presentació de la sol·licitud de preinscripció:
  • Per tal de reduir la presència de les famílies en els centres educatius, es promou l’ús de la sol·licitud en suport informàtic (encara no està disponible). S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per l’enviament del resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció.
  • Les famílies que no disposin de mitjans telemàtics podran presentar la documentació personalment (caldrà demanar cita prèvia al centre educatiu). c5000183@xtec.cat

EL COR ENS DIU QUE: TOT ANIRÀ BÉ

El claustre de mestres de la ZER l’Eral us fem arribar aquestes imatges per donar-vos un missatge d’esperança en un moment d’incertesa.

Us estimem i volem retrobar-nos ben aviat amb tots i totes vosaltres!!!

Moltes gràcies per avançada!

VISITA A L’AJUNTAMENT D’ALCANÓ

El dia 12 de març vam tenir la sort de poder fer una de les visites que teníem previstes per descobrir un tresor més del poble. L’Ajuntament ens va obrir les portes! El Xavi, l’alcalde del poble, la Rosa, la secretària de l’Ajuntament i la Montse, la persona que vetlla per la neteja de les instal·lacions; ens van organitzar una visita molt simpàtica. A cada espai de l’Ajuntament ens van organitzar alguna dinàmica que va fer que fos una visita molt especial i divertida. Alguns nens i nenes van votar per primer cop un superheroi o superheroïna com a futur alcalde del poble. Vam poder fer un pregó al poble tot anunciant la nostra visita a l’Ajuntament. Al despatx de l’alcalde vam escriure unes línies, deixant constància de l’agraïment per haver-nos acollit d’aquesta manera tan propera. Després vam poder fer unes preguntes a l’Alcalde que ens va anar responent fil per randa. Al pati 1 d’octubre ens vam fer la foto de família i per acabar ens van fer un detallet. Va ser una visita preparada amb molta cura per les persones que dia a dia vetllen per atendre les necessitats dels vilatans d’Alcanó. Moltes gràcies!

Cliqueu aquí per veure les imatges de la visita

VISITA DE LA MÍRIAM DE LA UAB

Aquest any a l’escola la Dula hem tingut el goig de tenir una alumna de la Universitat Autònoma de Barcelona que ens ha estat acompanyant a la realització d’un projecte de la descoberta del poble. Un projecte que parteix de l’interès de l’alumnat, per donar a conèixer i estimar cada cop més el nostre poble. Un poble petit però amb una riquesa cultural, tradicional i patrimonial molt interessant.

Aquí un tastet d’algunes de les imatges del dia que ens va venir a fer una visita per conèixer de primera mà l’escola. Va ser una visita molt agradable. Per acabar vam donar-li un petit detall que vam preparar entre tots els nens i nenes i les mestres.

Imatges de la visita de la Míriam