ARBRE DE TARDOR

EL NOSTRE ARBRE DE TARDOR ESTÀ FET AMB ELEMENTS NATURALS: AGLANS, PEDRES, PINYES, FULLES I BASTONETS. ELS HEM PINTAT AMB ELS COLORS DE LA TARDOR. TAMBÉ HEM POSAT ALGUNS CARAGOLS DE CARTOLINA I LA FOTO DEL GRUP CLASSE. ESTEM MOLT CONTENTS DEL RESULTAT FINAL !!!

Ocell Estel·lar (Versió Curta)

Hem escurçat la pel·lícula de l’Ocell Estel.lar   separant  l’explciació dels planetes.   Al mateix temps tambe hem fet una separada planeta per planeta per  facilitar un ús didàctic.  Ho trobareu a la nostra pàgina de Recursos Digitals https://sites.google.com/a/xtec.cat/rdzereral/cm-i-cs-medi/cosmos
Així podreu gaudir de les aventures dels alumnes  de forma contínua.    Gaudiu-ne !

FIGURA HUMANA GEGANT

MIREU QUINA CREACIÓ HEM FET AVUI: UNA FIGURA HUMANA GEGANT UTILITZANT MATERIALS DE JOC DEL PATI. POC A POC HA ANAT AGAFANT FORMA, LI HEM DIBUIXAT UNA BONA MELENA A LA SORRA AMB EL RASCLET, LI HEM POSAT UN ARO, UNA BICICLETA I UN CARRETÓ PER SI VOL JUGAR. ENS HA AGRADAT MOLT COM ENS HA QUEDAT I ENS HO HEM PASSAT PIPA !!!

CONCURS DE PESCA

MIREU QUINA FORMA MÉS DIVERTIDA DE FER SUMES: PRIMER HAS DE PESCAR QUATRE PEIXETS, CADA PEIXET PORTA UN NÚMERO, DESPRÉS ANOTEM LA PUNTUACIÓ EN UNA GRAELLA I FINALMENT FEM LA SUMA A L´ÀBAC. QUAN TOTS I TOTES JA HEM PESCAT MIREM LA GRAELLA I JA TENIM EL/LA GUANYADOR/A DEL CONCURS DE PESCA !!!

COMENCEM EL CURS 2020-21 AMB LA COVID-19

Aquest curs ha començat d´una manera estranya i ha estat un inici complicat pel coronavirus. Per entrar a l´escola ho fem per portes diferents els grans i els petits, ens mesuren la temperatura i ens posem gel a les mans. Els grans sempre hem de portar mascareta i ens rentem les mans moltes vegades. No ens agraden les mascaretes per que molesten molt, ens costa parlar i si portes ulleres se t´embafen els vidres i és molt incòmode. A la classe tenim les taules separades i no podem estar junts amb els amics. El pati està dividit en dos per que no ens podem barrejar amb els petits. Aquest curs no podem fer sortides. El que trobem més a faltar és no poder-nos fer abraçades !!!