PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-2022

SETMANA DE CARNAVAL 2021

Com cada any, el Carnestoltes ens ha donat unes ordres, les mateixes per a totes les escoles de la ZER, les quals hem anat complint alhora que ens divertíem molt: venir vestits amb el pijama, portar una altra mascareta decorada al cap,disfressar-nos lliurement, posar-nos roba gran i estrafolària i pentinar-nos de forma original.

QUINA NEVADA!

A l’acabament de les vacances de Nadal va començar a nevar durant dos dies i van caure uns 40 cm en total! Vam poder gaudir molt de la neu ja que encara no havíem d’anar a l’escola i ens ho vam passar molt bé.

El dia 11 de gener van començar les classes. Quines relliscades pel carrer! I compte amb els candelers que penjaven de les teulades! El pati estava tot blanc i així va continuar uns dies més fins que van venir unes màquines i el van netejar tot.

Va estar una experiència per recordar!

CANÇÓ DE NADAL de Charles Dickens

Malgrat no poder gaudir de la companyia de les famílies en el festival de Nadal, els/les alumnes de l’escola l’han preparat dins les àrees d’anglès i música i l’hem gravat per a que el pugueu veure a casa.

Esperem que us agradi!

Cuento de Navidad. Cuento de Charles Dickens para niños - Tu cuento favorito

Cliqueu la imatge per veure’l.

POEMES DE NADAL

Arriba el Nadal!

Els nens i nenes de l’escola han escrit un poema i ens el reciten amb il.lusió. Mireu i escolteu que bé que ho fan!

Cliqueu les imatges i gaudiu-ne!

Poema de la classe dels/les grans:

“Un Nadal especial”

Autors/es: Mariona, Laura, Bruna, Iker, Aitor i Ona.

Mural conjunt petits i grans

Poema de la classe dels petits/es:

”En Navidad”

Autors/es: Gala, Roc, Llorenç, Jan, Quim, Dylan, Emma, Rita i Mònica.

Decoració nadalenca conjunta petits i grans

TALLER PER ESTUDIAR ELS ILERGETS

Fa poc van venir dos monitors, el Joan i la Laura, a fer-nos un taller molt interessant envers la vida dels ilergets, els quals eren els ibers que vivien per la zona de Lleida i planes de la vall de l’ Ebre.

Ens van portar materials diversos similars als que utilitzaven a la seva època i havíem de deduir què eren i per a què devien servir. Així que ens vam convertir en investigadors, com els protagonistes de la col.lecció de contes de ciència “La Laura i el Joan” editats amb la col.laboració del Departament d’ Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.

TREBALLEM AL PATI!

Seguint les recomanacions donades pel Departament d’Educació per la prevenció de la Covid-19,  les sugerències de les famílies, les mestres i l’Ajuntament, els dies i hores que fa bon temps, sortim a treballar al pati. L’ Ajuntament ens va proporcionar unes taules de fusta, on hi esmorzem, fem fitxes, juguem, fem plastilina, assagem obres de teatre, així com realitzem el treball curricular de les diferents matèries.

La veritat és que s’ hi està molt bé! Ens toca una mica el sol, sentim els ocells, passa algun gat i, sobre tot, respirem un aire ben pur mentre treballem!

PLA DE REOBERTURA DE L’ ESCOLA

1. PRESENTACIÓ:

El curs 2019-2020, a nivell lectiu, acabarà en format telemàtic el 19 de juny.
El Departament es planteja, durant aquest període, un triple objectiu:

• El suport lectiu i d’orientació, fent especial èmfasi en els finals d’etapa educativa.
  • L’acompanyament tutorial i emocional de l’alumnat.
  • Facilitar la planificació dels diferents escenaris… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR CURS 2020-21

Per al segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria, s’estableix el calendari següent:

• Període de presentació de sol·licitud de preinscripció: 13 a 22 de maig i, excepcionalment, de manera presencial del 19 al 22 de maig.
  • Matrícula: 13 a 17 de juliol

Per més informació consultar el web Estudiar a Catalunya:  http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/
Documentació… Llegeix més»

LA FESTA DE CARNESTOLTES

El divendres dia 21 de febrer vam celebrar la Festa de Carnaval. Ens vam disfressar d’ astronautes ja que enguany el nostre Projecte Interdisciplinar és l’ Espai. Amb un globus inflat i pasta de paper vam fer el casc i amb capses, botelles de plàstic i uns tubs de plàstic, la resta de la vestimenta. Ens ho vam passar molt bé fent la disfressa i ballant unes danses inspirades en música espacial, al pati de l’ escola. Les famílies i amics ens van aplaudir molt! Després vam fer una berenar i alguns jocs.

LA SETMANA DE CARNAVAL

La setmana de Carnaval, vam anar cada dia a l’ escola complint les ordres divertides donades per la Senyora Carnestoltes: el dimarts amb la cara pintada, el dimecres vestits amb el pijama i les sabatilles i el dijous pentinats de maneres ben originals. Ens ho vam passar molt bé i vam fer les classes quotidianes de forma diferent …

TALLER “LA TERRA PARAL.LELA”

El dia 27 de gener els alumnes de CM i CS vam participar en el Taller  “La Terra Paral·lela” dins de la Trobada setmanal que fem cada dilluns al matí a Sarroca. L’Anna Jiménez del Centre de Recursos Pedagògics del Segrià ens va dirigir l’ activitat. Ens va servir per contrastar molts coneixements previs ja adquirits a les diferents escoles de la ZER, així com per aprendre’ n de nous. Va estar molt bé tot!

FELICITACIONS DE NADAL 2019

Tots els nens i nenes de l’ Escola de Torrebesses, així com les seves mestres, us desitgem unes Bones Festes i que l’ any 2020 ens dugui molta Pau, Amor, Salut i Felicitat!

I ho fem amb aquestes postals nadalenques de llocs freds o de l’ Alsàcia i les nostres fotos.

Abans de les vacances de Nadal, hem fet decoracions dels arbres dels carrers del nostre poble, amb elements reciclats com CDs i càpsules de cafè o altres de naturals com branques d’ arbres i llana. Ens ha quedat ben original i nadalenc!