L’escola

A l’ escola de Torrebesses aquest curs hem fet alguns canvis perquè hem obert la llar d’infants. Continua sent de dues plantes: la de baix i el primer pis.

A la planta baixa hi ha dues aules, una on estan els infants de la llar d’infants i l’altra els de infantil i cicle inicial, també hi ha la cuina, els lavabos i una sala petita per a guardar-hi material divers. L’ aula dels petits al migdia es transforma en menjador escolar, el qual és atès per dues monitores.
Al primer pis, a la dreta, hi ha la sala de mestres, i dues sales per guardar-hi material, han fet lavabos nous,  un pels/les mestres i un per l’alumnat. A la part de l’esquerra hi ha el despatx i la classe dels /les grans on estan de 3r a 6è.

L’ edifici té unes finestres grans a la part de baix i al balcó de dalt, la qual cosa fa que l’ escola sigui molt lluminosa.

El nostre pati està envoltat d’ una tanca metàl·lica.
Hi ha també uns quants arbres i taules on podem esmorzar i treballar els dies que fa bo, també hi ha dos baldadors, una pista pavimentada on s’ hi pot jugar a futbol, bàsquet i practicar altres esports i jocs, un aparcament per les bicicletes i sorra, molta sorra amb la qual els nens i nenes es diverteixen molt.

Tot  plegat contribueix a que sigui una escola acollidora i agradable, on s’ hi treballa i s’ hi aprèn a gust i de forma motivadora.

La nostra escola forma, juntament amb les d’ Alcanó, Alfés, Sarroca i Sunyer, la Z.E.R. l’ Eral. A més de les dues mestres tutores, hi  fan classe els mestres itinerants d’ Anglès, Educació Física, Educació Musical, Educació Especial i Religió i aquest curs també tenim la TEEI que atén als infants de la llar. Sovint realitzem activitats i treballs  conjunts amb els altres pobles com ara la trobada setmanal dels dilluns a Sarroca dels alumnes de CM i CS per treballar conjuntament Anglès, Educació Física i Musica. També fem l’ Animació Lectora virtual, les sortides de la Castanyada, del segon i tercer trimestre i la Festa de Final de curs cada any en un dels pobles i moltes altres.