Tasques setmana del 8 al 12 de juny

Ara sí que sí això s’acaba noies i nois de 4t.

Sabem que ja esteu una mica cansats, s’apropa l’estiu i les vacances. Encara haurem de continuar mantenint mesures de seguretat: rentar-nos molt bé les mans, portar mascareta, mantenir distància de seguretat… però segur que disfrutem molt de les vacances.

Per aquest motiu les pròximes dues setmanes, les últimes del curs, les activitats que us proposem seran molt més lúdiques. No caldrà que ens feu retorn al correu simplement podeu anar compartint amb nosaltres i els vostres companys tot el que feu al Padlet de 4t.

Català

• Agafa un paper i un llapis… tanca els ulls… imagina’t que estàs entre les plantes de l’hort de l’escola… Escriu una breu poesia sobre l’hort de l’escola, o sobre alguna planta. També pots escriure un rodolí o si prefereixes una cançó i penja els teus escrits al padlet.

• Aquestes setmanes ja us hem estat proposant algunes vegades activitats de passatemps o jeroglífics de la revista Cavall Fort. Aquesta setmana el que us proposem és que llegiu alguna de les revistas que han posat gratuïtament a la xarxa en aquests mesos de confinament. També podeu fer algún dels passatemps, manualitats o activitats que encara no hem fet.

A divertir-se!

Cavall Fort

Castellano

Adivina es un diccionario básico del español en formato audiovisual con definiciones aportadas por niños/as. Entra en el siguiente enlace para ver si sabes la respuesta a la adivinanza. Podéis intentar crear una adivinanza vuestra y colgarla en el padlet de 4t. A ver si el resto de compañeros adivinan que es.

En la pàgina de clan estos meses han ido colgando unos vídeos para ayudar en las tareas escolares. Esta semana que ya estamos acabando hemos pensado que podéis mirar alguno de la sección de Ciencias Sociales que giran todos en torno a curiosidades de la historia.

Anglès

Aquesta setmana us deixo un joc interactiu per tal de repassar el que hem treballat aquest trimestre. Espero que us divertiu i aconseguiu arribar al final. És com una oca però amb preguntes, aneu amb compte de no caure en els cocodrils que haureu de tornar a començar… Sort!

Mates

BALL DE MÀSCARES

Anem a practicar les taules de multiplicar. Mireu el següent vídeo i feu la proposta que us diuen:

Comprovem si el que us ha sortit és correcte? Mireu el següent vídeo.

Us han tornat a fer un repte…aquest és més complicat! Pels que s’hagin atrevit a fer-lo, aquí us deixem la resposta: Reflexionem i anem més enllà

Per últim us proposem repassar una mica els problemes matemàtics. Cliqueu en aquest enllaç.

Medi

La setmana passada ja us vam proposar alguns jocs de la web de “mundoprimaria”, aquesta setmana us enllacem tres més. Esperem que us agradin:

Energías

Etapes

Pas del temps

Plàstica

Quan aneu de vacances segur que una de les primeres coses que agafeu és la càmera de fotos, o us assegureu que el mòbil té prou capacitat per fer fotos. Doncs aquesta setmana volem que us imagineu quines fotos voleu fer aquests estiu. Per això la proposta és que feu una càmera de fotos i dibuixeu aquelles fotografies que voleu aconseguir aquest estiu.

Us deixem alguns exemples de l’activitat que us proposem i una plantilla, però podeu dibuixar la càmera com vosaltres més us agradi.

Cultura digital

• Aquesta setmana a cultura digital tenim una sorpresa!

Una companya vostra de 4t, amant de les noves tecnologies i la robòtica (súper pista), ha creat un quizizz per posar-vos a prova i veure què sabeu sobre Scratch. Voleu provar? Doncs entreu en aquest enllaç!

Moltes gràcies A per la teva aportació!

• Tenim a més, una altra activitat. Sabeu què és un avatar? És una imatge que podem escollir per a què ens representi. Normalment podem escollir entre diferents opcions de forma i color de pell, cabells, ulls… per tal de fer-lo el més semblant a nosaltres.

Us deixo un enllaç en el que el podeu crear i descarregar de manera totalment gratuïta. Us animeu a fer el vostre propi? Jo ja he fet el meu!

Educació Física

Aquesta setmana us oferim una rutina amb superherois per fer cada dia. Recordeu que heu de triar una opció en cada superheroi i que és recomanable que la varieu cada dia.

Una vegada finalitzada la rutina us proposem un vídeo complert per fer estiraments musculars i potencieu la vostra flexibilitat i així us trobeu millor muscularment.

Bona sort i per totes!!!

I recordeu que avui dilluns tenim una cita per fer la Cloenda virtual de teatre.

• Rutina esportiva amb super herois

• Estiraments

Música

Per aquesta setmana us proposo un Scape Room musical. Ens hem quedat atrapats al Museu de la Música i hem de saber sortir fent unes proves. A veure si aconseguiu sortir!

Scape Room musical

Religió

El dijous 11 és el dia del Corpus Christi. Et proposo que miris el  següent vídeo per recordar en què consisteix aquesta celebració.