EL SISTEMA SOLAR

L’alumnat de 4t coneixia moltes coses  del Sistema Solar i gràcies al visionat de diversos vídeos han ampliat  els seus coneixements. Hi ha moltes curiositats envers aquest tema i poder explicar-ho d’una forma molt més atractiva afavoreix l’adquisició de nous aprenentatges.

Durant tot el procés han estat avaluats mitjançant diferents activitats; kahoot!, Edpuzzle… I aquesta vegada volem concloure-ho amb una petita prova escrita. Han estat  aplicant dues estratègies d’estudi; l’esquema i el resum, aquests recursos els ajuden a estructurar-se, a organitzar-se i enllaçar aprenentatges. A la carpeta tenen un full quadriculat amb un esquema realitzat sobre els animals i un full pautat amb un resum sobre els sentits.

Pel dia de la prova hauran d’escollir fer un esquema o un resum  de tot allò que han après sobre el Sistema Solar. Tenen els apunts a la llibreta bonica i a més a més, us facilitem l’enllaç dels vídeos que hem estat treballant amb tots tres grups i un document adjunt amb petits consells per fer un esquema i un resum. Practiqueu a casa un d’aquests recursos (l’esquema o el resum) per tenir-ho preparat i estudiat el dia de la prova.

El Sistema Solar

La Terra i els seus moviments

La lluna

Curiositats de la lluna