EL COS HUMÀ

Les persones, des que naixem, som capaços de fer moltes coses: ens movem, respirem, ens relacionem i un munt de coses més!

Hi ha algunes funcions que són imprescindibles perquè seguim vius: són les funcions vitals. Per tal de realitzar-les, el nostre cos disposa d’òrgans i mecanismes  per a cada una.

Tot això i més, hem estat treballant a medi natural, mitjançant una PDI, vídeos de “happy learning” (molt recomanats per els aprenentatges de l’alumnat) i kahoot!, on posàvem de manifest els coneixements previs de l’alumnat i els avaluàvem. A més a més, en petits grups han realitzat un mural de cada funció finalitzant el tema amb l’exposició d’aquest.

Com podeu comprovar, s’ha treballat des de moltes vessants. El resultat final ho podeu observar en les fotos que us hem penjat a continuació.