Torna el créixer en família a l’escola

Com ja sabeu un dels nostres objectius es facilitar i potenciar la vostra participació a l’escola. En aquest àmbit,  ens han aprovat un nou Projecte organitzat per l’escola i l’AMPA: Créixer en família.

Aquest programa ofereix cicles de tallers, que pretenen ser espais d’intercanvi d’experiències entre pares i mares amb fills i filles d’edats similars, guiats per professionals experts en la formació de famílies en què les prioritats són reflexionar en relació amb per què educar, què fer i com fer-ho.

Aquest curs a l’escola ens han concedit el taller per a famílies de primària (6-12 anys).

Més informació:

El calendari i horari dels tallers que farem a l’escola serà:

Dijous 23 de març de 17:00 a 19:00 El respecte i la confiança permet equivocar-nos!

Dijous 30 de març de 17:00 a 19:00    Fills autònoms, no obedients!

Dijous 6 d’abril de 17:00 a 19:00     Conflictes i responsabilitats.

Dijous  20 d’abril de 17:00 a 19:00   Tal faràs, tal educaràs.

Dijous 27 d’abril de 17:00 a 19:00    No s’aprèn només a l’escola.

Dijous 4 de maig de 17:00 a 19:00   Sessió monogràfica i de tancament de cicle.

Per fer aquesta formació hi ha d’haver un mínim de 8 famílies i un màxim de 20. Per aquest motiu us demanem que si esteu interessats a participar (el compromís ha de ser assistir a 5-6 sessions), ompliu aquest formulari.

Per participar en aquestes sessions l’únic requisit és ser socis de l’AMPA.

Esperem la vostra participació!