Teatre 6è #Interseccions

Benvolgudes famílies de 6è,

com sabeu, durant els cursos de 2n, 4t i 6è fem teatre a l’escola, des de l’àrea d’educació física amb la col·laboració de l’escola d’arts en viu del Prat i en el Marc del Projecte Interseccions de l’Ajuntament del Prat.  Enguany, a 6è, davant les dificultats de poder crear i interpretar una obra de teatre (ús obligatori de mascareta, no barreja de grups estables…)  hem estat treballant diferents dinàmiques de dramatització, d’expressió de sentiments, de pors, de treball en equip… que ens han permès assolir els objectius del Projecte.

El passat  dilluns 14 de març, vam fer una petita mostra a l’escola. Tal i com us vam dir la volem compartir amb totes les famílies perquè la pugueu gaudir tant com nosaltres ho hem fet durant aquestes sessions.

Us deixem també un petit recull fotogràfic de les activitats que hem anat fent al llarg del curs.