Taller, les famílies aliades de la lectura

Benvolgudes famílies,

en el Marc del Projecte de Suport educatiu en el què estem participant a l’escola, la Fundació Bofill, entitat encarregada del Projecte, ens subvenciona un taller sobre lectura de 3 sessions que es farà de manera gratuita a l’escola.

Pensem que és una gran oportunitat perquè un expert en lectura i famílies ens pugui ajudar i orientar en l’aventura del llegir amb els nostres fills i filles.

Aquestes 3 sessions es faran a la biblioteca de l’escola en horari de 15 a 16:30 els dies 13 i 20 d’abril i 4 de maig.

Per poder fer una previsió de l’assistència al Taller, és necessari que us apunteu omplint el següent  formulari. És necessari el compromís d’assistir a les 3 sessions per poder   apuntar-se al taller.

Les famílies, aliades de la lectura!
Endavant, passeu, sigueu benvingudes a un espai pensat i creat per a vosaltres! Un espai on ens acompanyarem en un dels viatges més fascinants que existeixen, el de
donar la mà als nostres fills i filles per fer que estimin la lectura. Avui sabem que les famílies sou les principals aliades i les que teniu una major influència en aquest procés, i per això, des de la Fundació Jaume Bofill, i en el marc del programa LECXIT, hem pensat a donar-vos la mà en aquesta fita.

Segur que aquests tallers són per a mi?
Si tens fills i filles t’estarem esperant! Per assistir als tallers no cal res més que això. Eltaller no va adreçat només als pares i mares a qui els agraden els llibres o que ja llegeixen molt. Tampoc pateixis per la llengua, aquí el més important és la lectura i juntsfarem el que calgui per entendre’ns.

Com seran les sessions?
Durant les sessions ens envoltarem de llibres i de propostes pràctiques. Aprendrem posant-nos a la pell dels nostres fills i filles, compartirem experiències junts, sempre jugant amb els llibres. Qui ha dit que gaudir i aprendre no poden anar de la mà? I més concretament, de què aniran les sessions? Quant duraran?

Dedicarem tres sessions de 90 minuts de durada.

A l’Escola Honorable Josep Tarradellas ens trobarem sempre de 15h a 16:30h. Els dies concrets seran els dijous 13, 20 d’abril i 4 de maig.

Tot seguit us presentem una taula amb els títols de les tres sessions i els enllaços de cadascuna d’elles perquè us pugueu fer una idea del recorregut que farem.

1a Sessió  13 d’abril: per què llegir en família?

Sessió 2  20 d’abril: Com acompanyem en la lectura?

Sessió 3   4 de maig: què he après?