Sortida Mercabarna 4t.

Benvolgudes famílies,

Els dies 1 i 8 de febrer l’alumnat de 4t. va realitzar una sortida a diferents instal·lacions del recinte de Mercabarna dins la campanya “5 al dia”.

El desplaçament es va realitzar en METRO per la seva proximitat.

La visita es va iniciar en una aula on en Teo i el Tomàs explicaven de forma divertida les diferències entre hortalisses i fruites. A continuació, vam caminar per diverses naus dedicades a la venda de fruita i hortalissa on treballen les mares i pares d’alguns companys/es de 4t i ens van convidar a fer un tast de sabors i textures.

Després vam conèixer el funcionament d’una fàbrica que neteja, classifica i envasa patates.

I finalment, tots plegats vam fer el dinar.

Ha estat molt divertit i enriquidor.

Us deixem algunes fotografies de la nostra visita.