PARC de COLLSEROLA “VIURE al BOSC”

El passat dimarts 14 de novembre vam anar al Parc de Collserola, a Santa Maria de Vallvidrera.

Primer de tot, esmorzar per agafar forces per fer una passejada pel bosc. Observem tot allò que ens envolta,sentim els sorolls, gaudim de l’entorn…

Escoltem als monitors que ens acompanyen i entre tots i totes fem una activitat.

Ara ja coneixem com són els roures, els pins i les alzines, reconeixem les seves fulles i moltes coses més. Anem recollint mostres per després treballar a les classes.

No hem vist cap animalet… però sabem que hi són per les mostres que hem anat trobant pel camí.

Després de dinar hem tingut una bona estona per jugar!!

Ha fet un dia molt bonic i hem gaudit molt de la sortida.Us deixem l’enllaç de les fotografies de cada grup. Recordeu que en aquest enllaç només podreu entrar des del compte de correu electrònic que heu facilitat a l’escola.

2nA

2nB