Juntes, junts SEMPRE SUMEM i aquest any més que mai

Benvolgudes famílies,

Aquest any ha estat un any molt difícil per tots, i el recordarem com l’any de les mascaretes, els gels hidroalcohòlics, les restriccions, els confinaments, les no-abraçades, els petons amb mascaretes…

A l’AMPA vam començar al setembre fets un mar de dubtes, no sabíem que fer, tot era molt diferent. Volíem fer carnets, no sabíem com fer-ho… volíem fer extraescolars, no sabíem com fer-ho… tot eren complicacions i restriccions… però a poc a poc tot va anar agafant forma, de vegades per un atac de tossuderia, de vegades per un somriure en un nen d’EI4, de vegades per un correu d’una mare de quart… tots junts hem aconseguit reinventar-nos i buscar a dins nostre una nova normalitat.

Ens vam posar tots a una per poder fer arribar una carta de SSMM els reis d’Orient als nens d’infantil, vam aconseguir tots junts que gairebé 200 nens i nens fessin extraescolars aquest any, vam aconseguir tots junts poder continuar amb la “xocolatada” de carnestoltes a l’escola, vam aconseguir traslladar la nostra idea del Tarrajordi i fer el Pratijordi.

I per últim, hem gaudit d’una festa de Fi de curs amb la presència de gairebé tots els alumnes del centre. Juntes i junts sempre sumem i aquest any més que mai!!!! Volem donar les gràcies a tots els nens i nenes del Tarra i a les seves famílies, als i les delegades de classe, als membres del menjador per tot el que fan pels nostres fills i filles i com no, als mestres de l’escola i a l’equip directiu pel suport tan important que ens donen i com accepten les nostres bogeries!!!

Moltes gràcies a tots i us deixem uns vídeos de record d’aquest curs!!!