Continuem amb el Projecte de Catalunya

Les i els alumnes de 4t ja estem donant els últims retocs a la nostra investigació sobre Catalunya.

Aquests últims mesos hem estat molt ocupats cercant informació sobre alguns dels racons més interessants de Catalunya. Els diferents grups de cada classe s’han encarregat d’una província diferent i ara estem impacients per poder presentar els diferents treballs als nostres companys i companyes de classe.

Estem tant immersos en aquesta investigació que fins i tot hem estat treballant a distància, ja que alguns dels nostres companys no podien venir a l’escola, i així no perdíem el fil de la investigació.

A continuació us deixem algunes fotografies de la nostra feina.