Castanyada 20

Demà divendres celebrarem la castanyada a l’escola.

Serà una castanyada més normal que el curs passat, ja que podrem torrar i menjar castanyes (que ha comprat l’empresa de menjador), i com sempre des de l’escola intentarem mantenir l’esperit i la tradició d’aquest dia.

Durant el dia farem tallers i activitats, sempre amb el grup estable, relacionades amb la tardor, les castanyes i els panellets.

A Ei3, Ei 4 i Ei5, arribarà la senyora castanyera (serà una persona del grup estable) i els hi explicarà les seves vivències com a castanyera.

Per la tarda, els grups de l’escola sortiran al pati per menjar-se les castanyes, per cantar i ballar al ritme de les cançons de la tardor.

Al final del dia també coneixerem els resultats del concurs de carbasses “pumpkin contest” que amb tanta il·lusió i creativitat ha fet l’alumnat de 6è.

Bona castanyada!