Barrejant 16

El passat cap de setmana vam participar al Barrejant, la festa de la solidaritat i la cooperació que es celebra al municipi veí de Sant Boi. Com sabeu, la nostra escola col·labora activaimagen1ment amb Ensenyament Solidari, una ONG d’aquesta població que treballa en diferents Projectes de cooperació a Cuba i Nicaragua.

Aquest any el nostre objectiu era desmuntar alguns rumors que moltes vegades estan plens de falsedats i que alimenten l’odi i dificulten la convivència en una societat tan diversa com la nostra. Al Tarradellas vam treballar “els immigrants es queden amb tots els habitatges de protecció oficial”. El nostre alumnat va aconseguir desmuntar aquest rumor amb dades que demostren que és FALS.