A 3r passem a l’acció!

El dimecres 15 de novembre, l’alumnat de 3r va viure una experiència a la fundació Fundesplai, on van dur a terme una activitat anomenada Menja, Actua i Impacta.

Van fer un gran viatge descobrint els efectes de la nostra manera de menjar: què produïm, distribuïm i consumim i de tot el que està a les nostres mans per canviar-ho i ajudar a tenir un planeta més sostenible i persones més saludables.

Per acabar aquest gran viatge, van tenir un gran repte, un Escape Food, on per equips havien de buscar pistes i solucionar enigmes per fer un món millor.
Durant unes hores van adquirir els superpoders necessaris per ajudar a la Terra! Van ser capaços i capaces d’aturar un vaixell que estava contaminant molt i que portava aliments de molt lluny, de netejar grans quantitats de plàstic i de reutilitzar aliments que s’estan fent malbé.

Nosaltres passem a l’acció… i vosaltres?

Us deixem l’enllaç de les fotografies de cada grup. Recordeu que en aquest enllaç només podreu entrar des del compte de correu electrònic que heu facilitat a l’escola.