Recomanacions setmana del 30 de març al 3 d’abril

Benvolgudes famílies de la classe dels cocodrils i de les aranyes, esperem que tots i totes estigueu bé, dintre de tot el que ens està succeint  en el nostre entorn més proper i a nivell mundial.

Desde l’escola volem continuar oferint als nostres infants eines que els ajudin en el seu desenvolupament diari. Volem continuar oferint rutines i propostes que afavoreixin el seu aprenentatge, tot des d’una vessant atractiva per a ells i elles. És per això que us deixem una sèrie de propostes que de ben segur alegraran i motivaran als vostres fills i les vostres filles.

Podeu compartir amb nosaltres els vostres avenços en el padlet creat per aquest nivell. Us animem a fer-ho!!!

Per qualsevol consulta us podeu adreçar als correus destintats per EI3A i per EI3B que trobareu en el nostre apartat.

Molts ànims i seguim endavant!!!

Equip d’EI3

PER COMENÇAR….

Com ja sabeu de ben segur, cada matí just començar el dia, els nens i nenes d’EI3 cantem la cançó del Bon dia, de Dàmaris Gelabert, com a rutina establerta en el nostre dia a dia. Ens agradaria traslladar aquesta proposta, en la mida que lo possible, a les vostres llars perquè l’utilitzeu com a rutina diària, això farà que els infants se sentin més propers a l’escola i no perdin aquest vincle.

Com ja és temps de​ primavera​ us convidem a fer les següents activitats:

MÚSICA: Antoni Vivaldi. Les quatre estacions. Primavera Disney

LLENGUATGE PLÀSTIC:

Fer un collage primaveral amb diferents materials de casa d’ús quotidià, reciclat, etc.

CONEIXEMENT DE L’ENTORN:

Plantar una llavor, fer el seu seguiment fent fotos, dibuixos, etc.

CONEIXEMENT DE L’ENTORN I LLENGUATGE PLÀSTIC:

Com a experiment us proposem fer pasta de sal: serveix com a pasta de modelatge semblant al fang i podeu fer les vostres creacions, deixar-les assecar, pintar…, té moltes possibilitats i després podeu compartir-les en el nostre padlet, fomentant la creativitat i la imaginació.

Recepta de pasta de sal:

GRAFISME:

Us proposem posar en una safata farina, sal o sucre per tal que els infants puguin practicar diferents traços. A l’escola hem treballat el traç lliure, el vertical, l’horitzontal, el cercle i el quadrat.

Per altra banda, també poden practicar el número 1 i 2 i les lletres del seu nom.

page1image493565248

CULTURA DIGITAL:

En el següent enllaç trobareu el conte dels tres óssos amb diferents activitats (puzles, memoris, grafia/quantitat…) recollides en el programa Jclic de l’EDU 365.cat.

Els tres óssos

A través d’aquest conte tan proper a l’entorn quotidià, els nens i les nenes poden aprofitar aquests dies per parar taula, cercar objectes grans i petits, classificar, ordenar, etc.

També podeu gaudir d’una estona representant el conte (teatre).

I per acabar, us deixem els següents enllaços amb música que normalment utilitzem a l’aula, i de ben segur que ho gaudiran:

EL TWIST DE LOS RATONCITOS

MASSATGES