El Tarra es Projecta!

Com ja us vam explicar el curs passat, des de l’escola vam decidir canviar la tradicional setmana cultural, que veníem fent fins l’any 2019 (el 2020 no es va poder celebrar per la pandèmia) per la setmana de “El Tarra es Projecta!”.

L’objectiu principal de la Setmana Cultural era el de barrejar els grups de diferents aules i nivells, fer tallers, recerca d’informació, racons, activitats conjuntes, facilitar la visita de les famílies a l’escola…

Ja fa uns anys que totes aquestes activitats les venim fent al llarg de tot el curs en diferents moments i no només agrupades en una sola setmana: projectes, exposicions, racons matemàtics, ambients, plàstica i competència digital internivells, grups interactius… tot i que en alguns casos no s’han fet per les limitacions que hem tingut i tenim encara per la pandèmia.
Per tot això, veient que s’estava difuminant el propi sentit de la Setmana Cultural, vam decidir donar-li una volta i des del curs passat ja vam canviar, fent una setmana més actualitzada i adaptada al tarannà de la nostra escola, anomenada “El Tarra es Projecta!”.

L’any passat, però, pels estrictes protocols la vam fer a nivell intern, amb gravacions, exposicions i visionats dels Projectes a les diferents aules, sense la participació de les famílies.

Enguany, com a novetat important, us volem convidar perquè pugueu venir a veure algun dels projectes que el grup del vostre fill/a ha fet o està fent durant aquest curs, sempre a l’aire lliure (porxo o pista de l’escola).

Cada dia de la setmana, un cicle de l’escola farà la seva mostra i durant aquell dia tindrem quatre franges per exposar les feines. Dues franges seran perquè les famílies pugueu venir (de 9:40 a 10:20 i de 15:40 a 16:15). Les altres dues franges serviran perquè l’alumnat del centre pugui veure les activitats dels altres alumnes de l’escola.

Tot i ser a l’aire lliure, per poder accedir i romandre a l’escola serà obligatori l’ús de la mascareta per protegir als nens i nenes que faran les seves projeccions. També serà necessari rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlic que tindrem a les dues portes.

Per acabar la setmana, el divendres 8 d’abril, a les 16:30 i fins les 17:00 de la tarda, l’alumnat de 5è, en el Marc del seu Projecte de creació d’una cooperativa, farà la venda dels productes que han elaborat. Els diners recaptats en aquesta iniciativa seran donats per les dues cooperatives de cinquè a la Creu Roja que els destinarà al conflicte bèl·lic a Ucraïna. En aquest horari, podreu entrar al pati de l’escola per fer la compra d’aquests productes.
Nosaltres estem molt contentes de poder obrir les portes i compartir de nou amb totes les famílies les activitats que anem fent a l’escola.

Per això, esperem la vostra assistència i que pugueu gaudir dels productes que han que han estat elaborant els i les alumnes de l’escola.

Organització Fira de Projectes