We practice volleyball (AICLE)

Com ja sabeu a l’escola fem algunes àrees en llengua anglesa amb l’objectiu principal d’afavorir la comprensió i l’expressió oral. Aquesta metodologia rep el nom d’AICLE (aprenentatge integrat de continguts en llengua estrangera).

Al Tarra les àrees on emprem aquest sistema són:

A P4 i P5 Psychomotor – psicomotricitat

A 2n Physical education – educació física

A 3r i 4t Arts and crafts – plàstica

A 5è i 6è Arts and crafts- plàstica 2 dels 5 tallers es fan en llengua anglesa.

A 6è Physical education – educació física

A més, enguany,  la nostra language assistant ens ajuda en algunes d’aquestes sessions.

En aquest article us volem ensenyar com, des de l’àrea d’educació física on vam el voleibol amb l’alumnat de 6è, treballem els diferents objectius i continguts utilitzant la llengua anglesa d’una manera contextualitzada i visual que facilita la comprensió dels alumnes.