VISITEM LA RÀDIO DEL PRAT! 5è

L’alumnat de cinquè hem fet una visita a la ràdio del Prat per conèixer la tasca que fan per donar veu als ciutadans i ciutadanes i explicar tot el que passa a la nostra ciutat.

No només vam anar per veure i entendre com funciona la ràdio per “dins”, sinó que vam participar en el programa “Planeta Cooperatiu”, on les tres cooperatives de cinquè vam explicar en una entrevista tot el procés i totes les activitats que hem fet aquest curs en el projecte d’emprenedoria.

Ha estat una experiència molt enriquidora per nosaltres!

Us deixem unes imatges del dia! FOTOS

També us deixem els enllaços per escoltar les entrevistes que vam fer els tres grups!

ENTREVISTA 5èA

ENTREVISTA 5èB