Visita a Mercabarna

El passat divendres 28 de febrer els alumnes de 4t vam anar a visitar la secció de fruites i verdures de Mercabarna o com deien els dos monitors que ens vam acompanyar durant la visita “El mercat del 5 al dia”.

El primer que vam fer al arribar a les oficines és posar-nos unes armilles reflectants per anar amb seguretat per la zona i també vam veure una maqueta enorme de les diferents instal·lacions que visitaríem.

Vam veure un munt de parades diferents carregades de fruites i verdures diverses. Ens van explicar que no és un mercat com els que estem acostumats a visitar amb les nostres famílies, aquest és un mercat al major, és a dir, que es compren molts quilos de fruites per portar després al mercat del nostre barri.

En una de les parades ens van deixar preparat un petit tastet de diferents fruites i hortalisses. Vam poder trobar llimona, aranja, ceba, tomàquets i albergínia.

Després vam passar per un magatzem on es classifiquen les patates segons el seu tamany per crear les bosses que després podem comprar al supermercat. I com a sorpresa a la visita, ens van regalar una bossa de patates! que vam carregar la resta de la visita amb molt de gust.

Quan va arribar l’hora de dinar vam tornar a les oficines i allà ens vam oferir un dinar boníssim per complementar el nostre tupper. Teniem una fantàstica amanida, suc de taronja natural i de postre una suculenta macedònia de fruita.

Va ser una sortida molt interessant i profitosa i vam disfrutar i aprendre molt.

A continuació uns deixem unes Fotografies per que comproveu que bé ens ho vam passar.