Una Diada compartida

El dia 21 vam celebrar Sant Jordi a la nostra escola.

Al matí vam fer un intercanvi de llibres per poder gaudir de les lectures i donar una segona vida a llibres que ja hem llegit. L’alumnat d’Infantil va celebrar els Jocs Florals i van rebre uns jocs i llibres d’allò més bonics per les seves aules.

El grup de famílies de la biblioteca i l’AFA conjuntament ens van preparar una activitat que ens va agradar molt: vam pintar uns quadres molt bonics i a la tarda vam construir un mural col·lectiu amb ells.

A la tarda van celebrar els Jocs Florals de primària. Ja fa dos cursos que fem una celebració comunitària. Convidem a diferents persones representants de diversos espais socials i cada nivell fa entrega dels seus escrits perquè els seus usuaris els llegeixin i els gaudeixin.

Aquest curs hem fet entrega a:

1r: Casal de la COV

2n: Centre Cívic Palmira Domènech

3r: Centre de dia de la COV

4rt: Voluntaris Sant Joan de Déu

5è: Biblioteca Antonio Martín

6è: Centre Cívic Jardins de la Pau

Van venir representants de tots els espais a buscar els escrits i cada nivell va rebre un joc i llibres per la seva classe que ja han començat a gaudir.