Teatre 6è

Ja tenim els vídeos de les obres de teatre de 6è!

Enguany, en el Marc del Projecte intersECCions, hem elaborat dues obres de teatres amb l’alumnat de 6è. Aquest curs, les obres, els guions, la temàtica ha estat creada i elaborada pels propis alumnes.

En el cas de 6è A van voler parlar de l’amor, la diversitat, el respecte a la diferència… a partir d’un programa”televisiu fictici”, el Tarra first Dates, amb la participació de diferents parelles, amb diferents objectius de participació:

En el cas de 6è B, el tema que va sortir després d’unes sessions de compartir amb l’alumnat va ser el buyilling, i així es va inventar, a partir de les seves pròpies experiències, una obra singular que utilitzava un personatge femení, com a heroïna (Robin Hood) d’un grup d’amics que estiuejaven en un càmping:

Volem agrair la col·laboració de la companyia pratenca Kaddish, que ha enriquit amb la seva ajuda i participació el nostre projecte teatral. Moltes gràcies Guillem i Maria!

I també a l’Ajuntament del Prat per la implementació del Projecte intersECCions a la nostra escola.