Spring Festival 2024

El pròxim dissabte 4 de maig, l’anglès tornarà a la plaça de Catalunya amb una jornada festiva organitzada pels vint centres educatius involucrats en el projecte Auxiliars de Conversa.

Aquest curs, l’Spring Festival ens acompanyarà a viatjar amb la llengua anglesa per tot el món, i la Plaça Catalunya es transformarà en un aeroport! Així, totes les activitats estaran relacionades amb aquest tema emocionant i inclouran, entre d’altres, com preparar un passaport o passar el túnel d’embarcament, a més de donar-nos l’oportunitat de visitar i descobrir la cultura de països ben diferents de parla anglesa. D’aquesta manera, podrem gaudir d’una experiència enriquidora mentre aprenem i practiquem l’anglès.

En el nostre cas, l’alumnat de sisé de l’escola Tarradellas dinamitzarà un parell de jocs i ens farà una petita mostra de com fer un check-in a l’aeroport i com passar per seguretat, tot utilitzant la llengua anglesa.

Ens acompanyeu?

En aquest enllaç podeu veure més informació sobre els tallers que s’estan preparant.