Sortida Escola Benviure 4t

Enguany, els i les alumnes de 4t estem fent un projecte sobre el gall Pota Blava i la fira avícola. Amb aquest projecte no només estem aprenent coses sobre aquest animal tan característic del nostre poble, també estem treballant altres continguts relacionats amb Catalunya. A Castellà, vam escriure un mail formal a l’escola Benviure de Sant Boi preguntant si podíem anar a conèixer la seva granja de Pota Blaves i ens van dir que sí! Així que el 14 de desembre vam visitar l’escola Benviure de Sant Boi.

L’escola Benviure té una granja on, entre d’altres animals, l’alumnat de l’escola crien pollastres i gallines Pota Blava. A més, participen cada any a la Fira Avícola del Prat. En aquesta edició van guanyar un premi a la millor gallina Raça Prat.

Un grup d’alumnes de 5è ens van ensenyar els animals i ens van explicar el que mengen, com els cuiden, les seves parts… i també van contestar els nostres dubtes i preguntes.

Mentre un grup visitava la granja, la resta de grups es van quedar al pati fent una descripció d’un gall Pota Blava. Ens van posar un al davant nostre i el vam poder observar de ben a prop.

Per nosaltres va ser una sortida molt enriquidora i interessant pel nostre projecte.

Moltes gràcies a l’escola Benviure i a l’alumnat de 5è per col·laborar amb nosaltres.

En el següent enllaç podreu veure algunes fotografies.

4t A                  4t B                  4t C