Sortida EI 4: Fruits de la tardor

Hola, famílies,

Els grups d’EI4 A i EI 4 B vam fer una sortida per anar a comprar fruits de la tardor. Prèviament a la sortida els infants van conèixer i explorar diversos fruits de la tardor 🍊🌰 a l’aula, mitjançant els esmorzars del matí, les imatges… Per petits grups van organitzar els diversos elements que volien comprar en la sortida. Cada grup es responsabilitzava de trobar un element concret.

En arribar a la fruiteria van entrar, per petits grups i van haver de buscar l’element que havien de comprar. Un cop ho havien trobat el deixaven a  caixa per pagar.

Dir-vos que va sortir una compra genial!! Tots els infants van participar, tant en la recerca dels elements com en la selecció dels quals es volien emportar a l’escola.

Quan vam arribar a l’escola, vam compartir ambdues classes els fruits de la tardor que finalment vam comprar.

Amb aquesta sortida vam treballar el llenguatge matemàtic de manera vivencial, el conteig, el pes comparant un element i un altre, entre d’altres. A més a més, també vam donar molta importància a l’expressió oral a partir de la conversa on vam compartir l’experiència i transmetre com ens hem sentit en cada moment de la sortida. El resultat ha estat molt enriquidor tant pels infants com per les mestres i esperem que també per a vosaltres, famílies!

Agrair l’implicació i l’acompanyament que vam tenir per part de les famílies. Gràcies, així l’aprenentatge és conjunt i enriquidor.

Tenim un grapat de fotos de com va ser aquesta primera aventura d’EI4. Mireu, mireu!!! 😊