Setmana Cultural: Sento que sóc part del Tarra

La setmana del 3 al 7 d’abril farem la SETMANA CULTURAL del Tarra. Enguany la temàtica escollida és ELS 5 SENTITS i per tant, el nostre lema serà “Sento que sóc part del Tarra”.

Els cinc sentits és un tema que es treballa a l’escola des de P3 fins a 6è. Es pot tractar de maneres molt diferents, des de la seva vessant més científica, fins a què ens aporten a nivell més personal, per poder reflexionar i investigar sobre aquests. És un àrea molt àmplia i amb un gran ventall de possibilitats.

Per aquest motiu, hem cregut que seria un bon tema per tractar durant la nostra Setmana Cultural i per poder preparar moltes activitats al voltant d’aquest centre d’interès. Es faran tallers i activitats de molts tipus: recerca d’informació, sortides, experimentació, activitats de sensibilització de persones amb discapacitats, tallers, sessions internivells…

Des d’aquí volem agrair la col·laboració desinteressada de tots i totes aquells/es que participaran activament en les activitats, ajudant a enriquir i a fer de la Setmana Cultural una eina de gran valor pedagògic i un recurs més per millorar les competències del vostres fills i filles.

Anirem penjant totes les activitats, sortides, tallers… que anirem fent.

A més, el mateix dimecres dia 5 d’abril serà jornada de portes obertes i podreu venir a veure l’escola i les activitats que estarem fent. Esteu totes i tots convidats.

Bona Setmana Cultural!