Qui diu que les matemàtiques no són divertides?

L’alumnat de 3r va visitar ahir dijous 18 d’abril, el museu de les matemàtiques, a Cornellà.

El museu de les matemàtiques és un museu on pots sentir les matemàtiques amb les mans. Vam poder fer diferents activitats manipulatives.

La sortida tenia dues activitats: primer de tot, vam gaudir d’una sala amb diferents jocs matemàtics, sobretot de reptes i lògica. Després, hi havia una segona activitat anomenada “Construïm poliminós”, on ens van explicar alguns dels poliminós que existeixen, vam descobrir els 12 pentòminos que hi ha i vam fer diferents figures amb ells.

Per acabar, ens vam quedar al parc de Can Mercader a dinar i jugar. Va ser un dia carregat de moments divertits!

Us deixem l’enllaç de les imatges a continuació. Recordeu que només podreu accedir amb el correu que heu facilitat a l’escola.

3rA

3rB