Projecte “Les noves tecnologies” 4t B

El tema d’aquest projecte s’origina amb les inquietuds i interessos expressats per l’alumnat. La proposta inicial estava formada per 36 temes expressats a partir d’una pluja d’idees oberta i sense límits. A continuació, mitjançant un procés de participació democràtica es consolida en una proposta concreta “Les noves tecnologies”.

Aquest tema pot desenvolupar-se des de diferents perspectives com: l’educació, la sanitat, l’esport, l’oci, la comunicació, etc. A les primeres sessions es proposen diferents opcions i cada grup va decidir quina relació es pot establir entre les noves tecnologies i l’activitat a realitzar.

Finalment, les propostes escollides han estat:
Els grups “ELS ESPORTISTES” i “LOS PINTORES” han decidit la preparació i gravació d’un LIPDUB. Un lipdub és un vídeo musical en una única seqüència, realitzat per un grup de persones i que sincronitzen els seus llavis, gestos i moviments amb una cançó.

El grup “STAR UNICORN” ha escollit realitzar la preparació i gravació d’un STOP MOTION. Un stop motion és una tècnica d’animació que consisteix en simular el moviment d’objectes estàtics basat en una sèrie d’imatges fixes successives, on cada pla varia lleugerament del anterior, de manera que es crea una il•lusió d’animació.

El grup “YOUTUBERS” ha elaborat un TUTORIAL sobre com realitzar diferents tipus de REPTES

El grup “KIBE.COM” vol elaborar un TUTORIAL per penjar a la web de l’escola.

El grup “GATICORNIO” vol descobrir i mostrar-nos les principals FUNCIONS i UTILITATS que ens proporciona un RELLOTGE amb GPS i com aplicar-ho a l’activitat física.

Podeu veure una part del procés inicial d’un lip dub i del stop motion realitzat durant aquest curs per 2 grups:

Esperem que us agradi!!!