Projecte 6è A

Benvolgudes famílies,

El grup de 6è A estem fent un projecte sobre l’aigua i la importància de fer-ne un bon ús. Després de fer hipòtesis i investigar volem conèixer l’opinió i els hàbits sobre l’ús de l’aigua de l’alumnat de cicle superior (5è i 6è), així com de les seves famílies. Amb les dades d’aquestes enquestes volem treure conclusions per comprovar les nostres hipòtesis inicials i aportar solucions per millorar el Medi Ambient.

Per aquest motiu us demanem que respongueu les dues enquestes (una per l’alumne/a i l’altra per la seva família). Són molt senzilles de contestar i no trigareu més de dos minuts.

Enquesta alumnat de 5è i 6è

Enquesta famílies

Una vegada més, moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Alumnat de 6è A

Escola H. Josep Tarradellas