Projecte 3r: Portem una vida saludable?

El nostre projecte d’enguany a 3r tracta d’això, de comprovar si portem una vida saludable i de com millorar-la.

A partir d’una notícia real, alertem a l’alumnat del deteriorament dels hàbits saludables i la salut emocional dels infants i adolescents. Amb aquesta situació d’aprenentatge hem començat a donar pas a un seguit d’activitats per conèixer, posar a prova, aprendre i comprovar els hàbits de cadascú.

A la seva carpeta d’aprenentatge aniran anotant les idees més importants que estan aprenent de cadascú dels apartats que treballarem:

• Salut emocional
  • Activitat física
  • Higiene
  • Alimentació
  • Cura dels sentits
  • Descans

I amb aquest recull d’idees elaboraran el producte final, el decàleg dels bons hàbits.

Una de les activitats que s’ha dut a terme ha estat “EL TEU COS A PROVA!”, on mitjançant reptes pràctics han posat a prova la seva oïda i visió, els músculs que es mouen per fer alguns exercicis, han sentit les seves pulsacions i han descobert quantes vegades el seu cor envia sang a les diferents parts del cos durant 1 minut, han comprovat com estan els seus reflexos, han mesurat la seva temperatura corporal i el pes que porten a la motxilla.

Ha estat tota una aventura per a ells i elles, tenien 15 minuts per realitzar cada prova i… CANVI!!!

Us deixem l’enllaç de les fotografies de cada grup. Recordeu que en aquest enllaç només podreu entrar des del compte de correu electrònic que heu facilitat a l’escola.