Projecte 3r “ens cuidem”

Els alumnes de 3r continuem treballant en el nostre projecte.

Després d’escollir el nostre logo i el nom dels nostres grups vam començar a pensar que volíem treballar. Cada un dels grups ens vam asseure i vam decidir un tema per investigar.

Durant les sessions d’informàtica i de projecte hem estat investigant i recopilant informació als nostres padlets de grup. Més tard amb tota aquesta informació vam començar a organitzar les nostres presentacions.

També vam fer alguns experiments, enquestes i activitats de sensibilització a educació física per acabar de profunditzar en les nostres investigacions.

Us deixem a continuació algunes fotografies de com està avançant el nostre treball.