Primera sessió pràctica de Vela – 5è

Els nois i noies de cinquè han començat a fer les sessions de pràctica d’esports aquàtics a la platja del Prat. Aquesta activitat s’emmarca dins el projecte “Esport Blau Escolar”
Mestres de l’escola acompanyem a l’alumnat des de la sortida del  centre fins a la tornada. A l’Escola de Vela ens reben els tècnics del programa.  Allà els nois i noies es canvien de  roba i després es divideixen per grups en les  diferents embarcacions.
Els tècnics  ens expliquen com s’organitza la jornada, i… es comença la sessió amb la voluntat que  tothom s’ho passi d’allò més bé, alhora que  s’aprenguin les principals habilitats de  l’esport i s’iniciïn en el coneixement del medi  marí, en directe.
Ha estat una jornada espectacular. La primera de moltes altres que encara ens esperen!!!!
Podeu veure les fotos clicant aquí.