Participem al Projecte Suport intensiu

Benvolgudes famílies,

Us informem que el nostre centre ha estat seleccionat per participar al projecte Suport Educatiu, Acompanyament per accelerar oportunitats impulsat per la Fundació Bofill.

L’objectiu d’aquest projecte és ajudar l’alumnat de 4t amb dificultats en la comprensió lectora i a l’alumnat de 6è amb dificultats en matemàtiques, oferint espais de suport en horari extraescolar i valorar després quin efecte ha tingut haver rebut aquest suport.

Heu de saber que la nostra escola durà a terme només UN d’aquests dos programes, que començaran al gener. Així que coneguem quin serà us ho farem saber. De moment, us en facilitem una petita descripció perquè els aneu coneixent:

● LECXIT: dirigit a alumnat de 4t. Programa amb més de 10 anys de trajectòria. Consisteix en sessions setmanals de mentoria lectora mitjançant parelles formades per un nen o nena i una persona voluntària. L’activitat estarà supervisada i acompanyada per un/a dinamitzador/a professional.
● MATH TUTORING: dirigit a alumnat de 6è. Sessions setmanals en petit grup de 3-4 alumnes dirigides per un tutor professional. Es combina el treball grupal mitjançant desafiaments matemàtics que engresquin l’alumne amb la pràctica individual amb una aplicació informàtica.

Consentiment informat-Resum.

Consentiment_pare_mare_tutor_4t

Consentiment_pare_mare_tutor_6e

Estem convençudes que aquest projecte ens ajudarà a reforçar la tasca de l’escola i aportarà beneficis per als vostres fills i filles. Esperem comptar amb la vostra col·laboració per poder fer-lo realitat!