L’escola i l’AMPA a les jornades tothom educa

Aquest dissabte es celebren les jornades tothom educa, organitzades per l’Ajuntament del Prat, dirigides a les AMPA, famílies, docents i altres professionals de l’ensenyament.

Aquest any la ponent serà Sílvia Blanch Gelabert, Dra. en Psicologia de l’Educació i Codirectora de l’equip ERIFE (recerca sobre infància, família i educació) de la UAB, que presentarà la ponència La complicitat entre la família i l’escola en l’acompanyament dels infants, per analitzar diferents elements a tenir en compte per millorar la vinculació entre els projectes desenvolupats pel centres educatius i les AMPA i determinar quins aspectes ens poden ajudar pbanners-394x386pxer afavorir la corresponsabilitat entre totes les parts implicades en l’educació.

La darrera part serà la presentació d’alguns projectes de la nostra ciutat desenvolupats conjuntament entre centres educatius i AMPA. Nosaltres presentarem les diferents activitats que hem fet conjuntament els darrers anys l’AMPA i l’escola, donant la nostra visió positiva sobre la participació de la comunitat educativa en el dia a dia del centre.

La jornada es farà el dissabte dia 12 de novembre a les 9:00 hores a l’escola Jaume Balmes. Per venir s’ha de fer inscripció prèvia, molt important en el cas d’assistir amb infants, i es pot fer a través del web municipal www.elprat.cat/educacióo clicant l’enllaç següent inscripció a la jornada.

Us animem a venir i participar d’aquestes jornades.

En aquest vídeo podeu veure un resum d’aquella jornada: El Prat Tv