L’ACTIVITAT DE VELA A 5è!

Enguany  els alumnes de 5è A, B i C  de la nostra escola han tornat a participar en les sessions pràctiques d’esports aquàtics a la platja del Prat.

Les sessions s’organitzaven en diferents grups de treball per practicar els aspectes següents:

• Les tècniques bàsiques de navegació en catamarà,
  • L’estudi teòric de les diverses parts d’una embarcació, pràctica sobre el desplegament i la recollida de la vela.
  • Els tallers de fer nusos mariners.
  • Una sessió de bodysurf lliscant sobre les onades amb una taula.

Tanmateix, hem realitzat activitats d’educació física aprofitant l’escenari natural de la platja del Prat.

Tot i que el temps atmosfèric no ens ha acompanyat gaire, hem gaudit dels moments a la nostra platja.

Aquí podreu veure algunes fotos d’aquesta experiència