La vuelta al cole

Benvolgudes famílies,

Gairebé coincidint amb el dia de càncer infantil hem rebut el Diploma de “Vuelta al Cole” a la que vam participar el passat 20 d’Octubre de 2017.

Entre tots hem demostrat que el Tarra és més que una escola, és una escola entrecienmil on fomentem valors tan importants com la solidaritat a l’educació.

Amb petites iniciatives com aquesta, si ens unim tots podem aconseguir molt. Amb la vostra participació, hem col·laborat a fer possible la convocatòria que fa la Fundació Unoentrecienmil a tota la comunitat científica per oferir la V Beca d’Investigació de la leucèmia infantil amb valor de 100.000€.

Us recordem que vam recaptar la fantàstica quantitat de 1250€!!!

El diploma que ens ha enviat la Fundació, estarà penjat al vestíbul de l’escola, perquè el podeu veure i ensenyar als vostres fills/filles.

Podeu llegir la CartaAgraimentVuelta2017 que ens han enviat des de la Fundació unoentrecienmil.