La Pau des dels ulls del Tarra

Enguany ens hem proposat treballar LA PAU com a eix central d’algunes activitats i decoracions que es desenvoluparan a l’escola al llarg del curs. Els diferents cicles hem creat murals per decorar espais de l’escola, que s’han treballat conjuntament amb l’alumnat i han servit per reflexionar al voltant d’aquest tema.

El proper dilluns 30 de gener, Dia Internacional de la Pau i la No Violència, es dedicarà tota la jornada a dur a terme activitats relacionades amb aquesta temàtica i es finalitzarà la diada fent una activitat conjunta amb tot l’alumnat de l’escola.

Us deixem un tastet d’imatges de les decoracions que ens envolten aquest curs.

Pareu atenció als nostres canals de comunicació per fer un seguiment de les diferents activitats de la jornada amb el hashtag #TarraPau.