La festa de Nadal del CREDA

El dia 11 de Desembre l’Alma, l’Eric i l’Ángel vam anar a la festa de Nadal del Creda.

És una trobada de nens sords i logopedes de tota la comarca del Baix Llobregat.

Ens vam trobar els alumnes sords del Prat a l’estació del tren. Quan vam arribar a Sant Feliu vam deixar el regal de l’amic invisible dins d’un sac. Després vam votar les postals del concurs. A continuació va començar la gimcana. La gimcana la preparen uns nois d’institut que estudien Animació Sociocultural. Va ser massa fàcil per a nosaltres. Després quan ja s’havia acabat la gimcana, els ex -alumnes amb pèrdua auditiva van donar el premis de les postals. Una companya nostra, la Sandra, va guanyar el premi en la seva categoria. A continuació vam agafar el regal de l’amic invisible.

Aquesta festa ens va agradar molt gràcies als nostres companys. Cada any ens ho passem molt bé tot junts.

Us deixem un petit recull d’imatges d’aquella jornada.