LA BRUIXA STELLA I ELS 5 SENTITS

Durant la Setmana Cultural, els i les alumnes de 4t van tenir la sort de participar en un Room Escape dels sentits, gràcies a un grup de mares voluntàries.

Els hi van explicar que una bruixa que es deia Morgana va arribar a una escola anomenada Tarradellas, i va fer desaparèixer els 5 sentits de tots els nens de 4t curs. Però per sort, hi havia una Bruixa bona que sempre feia el bé, Stella, acompanyada del seu gat Nero, i aquests, amb unes fades ajudants (les mares) els ajudarien a recuperar els seus sentits. Però, per tornar a ensumar, sentir, menjar, tocar i veure, havien de trobar unes pistes que els ajudarien a descobrir les claus del cadenat del bagul on la bruixa Morgana havia ficat els 5 sentits.

Quins nervis van passar, el temps estava en contra seu!

Des de l’escola, us volem agrair el vostre temps en idear i preparar aquest taller màgic e enginyós que vau preparar i compartir amb tots/es nosaltres.

Podeu veure un recull fotogràfic aquí.

GRÀCIES TARRAFAMÍLIA!!

1. Sabrina

El tenir l’oportunitat de poder participar directament amb els nens, fent tallers divertits i enriquidors, és una de les millors experiències. Sí que es veritat que a vegades puguis pensar “ara he de sortir corrent de la feina i casi sense dinar…” però te la seva recompensa quan veus que ho estan passant molt bé, que t’agraeixen que els hi dediquis part del teu temps. Són uns nens increïbles que cada dia hem sorprenen més i dels que estic aprenent molt.

2. María Vílchez

Una vegada més gràcies a vosaltres per oferir-nos la posibilitat de poder participar i donar suport a les propostes que a vegades són una mica boges!! jjj
    Ens vam divertir molt i les seves cares a les fotos ho són tot.