Grups Interactius 2n.

Benvolgudes famílies,

Us volem agrair la vostra col·laboració en l’activitat de grups interactius. Sense la vostra ajuda no hauria estat possible. Sabem que no és fàcil conciliar els horaris de la feina amb els de l’escola, però, tot i això, ho heu fet per acompanyar als vostres fills i filles, gràcies.

Haver pogut fer jocs de taula que desenvolupen tantes destreses i capacitats que amb els nous temps queden arraconades ha estat un privilegi que ben segur els nostres infants no oblidaran. Estan molt contents i contentes de compartir aquestes estones amb vosaltres.

Des de l’escola valorem molt la vostra ajuda i dedicació. És una experiència molt enriquidora per a tothom i us animem a participar en pròximes activitats.

Gràcies, gràcies, gràcies. No oblideu veure l’enllaç que us adjuntem a continuació, és preciós.

Grups Interactius 2n.

Salutacions cordials.