Força i ànims TARRAFAMÍLIES

Benvolgudes famílies,

Avui us enviem una petita sorpresa per tota la comunitat educativa de la nostra escola.

Des del claustre i el personal PAS de l’escola volem sumar el nostre petit gra de sorra fent-vos arribar el nostres ànims i caliu en aquests moments tan excepcionals.

Volem reconèixer també la nostra admiració cap a totes aquelles persones i aquells col·lectius que estan posant en risc la seva salut en benefici del bé comú, moltes gràcies a tots i totes vosaltres.

I com no, també cap a tots els nostres infants i famílies. Els aprenentatges d’aquests dies són i seran molt importants. Així doncs, intenteu no perdre mai el somriure i l’esperança.

I ara sí, aquí el teniu, esperem que us agradi.

Ara més que mai, JUNTS SEMPRE SUMEM.

1. SONIA MATURANA

Que bonic.Ens agradat molt,
    Molt emotiu en aquests díes tan difícils.
    Moltes Gràcies,
    Foça i ànims , sortirtem.
    Un petonet molt fort .

2. Guille Pérez 5èA

Molt guapos i guapes tots.

M’ ha agradat molt molt molt veure-us i m’he animat. Moltes gracicessssssssssss.

Una abraçada molt forta.

3. Eric Garcia Preda, del EI5B

Bona tarda a tots!

Quin vídeo més bonic i emocionant!

M’ha agradat moltíssim i l’he vist varis cops!

Un petonet a tots i us trobo a faltar, sobretot a la meva senyoreta Esther i als meus amiguets!!

4. Elvira i M Ángeles

Moltes gràcies per aquest emotiu vídeo ens ha acostat més a vosaltres. Gràcies pels ànims, cuideu-vos molt tots/totes i esperem que aviat tornem a estar tots junts. Petons i una forta abraçada per tothom.

5. Arnau, Unai y Sandra

Muchas gracias por éste gran regalo. Nos habéis emocionado y nos ha encantado.
    ¡Todo irá bien! Cuidaros mucho.
    Con ganas de volver al cole y veros a tod@s.

6. Sonia Aroca, Lucía Ávila y Sara Ávila

Muchísimas gracias por este regalo, nos ha encantado . Sois maravillosos. Esperando que nos podamos ver muy pronto, os mandamos un abrazo y un beso enorme.

7. Presen

Ha sigut una sorpresa molt emocionant, moltes gràcies!!!!
    Aquests detalls arriben al ❤️

Una abraçada molt forta i aviat ens veurem ????

Biel López i familia.