ELS PROJECTES D’EDUCACIÓ INFANTIL

Amb aquest article volem compartir amb tots i totes vosaltres els vídeos dels diferents projectes que hem realitzat els i les alumnes d’Educació Infantil.

Amb aquest tastet volem apropar-vos i mostrar algunes de les coses que hem après i hem treballat al llarg del curs.

Amb els projectes hem volgut iniciar un procés d’aprenentatges obert, on la intenció és buscar solucions als reptes que ens van sorgint en el nostre dia a dia. Els infants es pregunten, parlen, interpreten, connecten i construeixen a partir dels interessos que manifesten.

Treballar per projectes suposa ajudar a interpretar la realitat que ens envolta. Una realitat que moltes vegades és complexa, plena de contrastos i, sovint, d’interrogants.

És per això, que tots han partit dels interessos dels infants, sempre tenint en compte les seves preferències. Cada classe va escollir el seu nom i a partir d’aquí hem treballat de manera globalitzada i interdisciplinar.

Esperem que us agradi i ho gaudiu tant com ho hem fet nosaltres.

EI3A: Projecte de la Patrulla Canina EI3A

EI3B: Projecte dels Dofins