Els alumnes de P3 descobreixen el Code-a-pillar

Els alumnes de P3 han descobert aquesta nova joguina anomenada Code-a-pillar amb la qual es pretén que els nens i nenes tinguin un primer contacte amb la programació de seqüències robòtiques. El code-a-pillar dona molt de joc, des del descobriment de les parts que el componen fins a la creació de camins perquè hi pugui circular programant la seqüència que volem que recorri.

Us compartim unes fotografies on queda reflectit el joc que dóna aquesta nova joguina tecnològica que pretén ser el pas previ a la robòtica.

Trobareu les fotografies clicant aquí