El Tarra es Projecta 23

Benvolgudes famílies,

Ja  tenim aquí la setmana de “el Tarra es Projecta”, la fira on exposem alguns dels projectes que treballem durant aquest curs i que realitzarem a l’escola aquesta setmana.

Com ja sabeu del curs anterior, cada dia de la setmana, un cicle de l’escola farà la seva mostra i durant aquell dia tindrem quatre franges per exposar les feines. Dues franges seran perquè les famílies pugueu venir (de 9:45 a 10:15 i de 15:45 a 16:15). Les altres dues franges serviran perquè l’alumnat del centre pugui veure les activitats dels altres alumnes de l’escola.

El dimarts 28 serà el cicle mitjà qui exposarà, dimecres 29 el cicle superior, dijous 30 l’educació infantil i divendres 31 cicle inicial.

Per acabar la setmana, el divendres 31 de març, a les 16:30 i fins les 17:00 de la tarda, l’alumnat de 5è, en el Marc del Projecte CUEME (Cultura emprenedora a l’escola) de creació d’una cooperativa, farà la venda dels productes que han elaborat. Els diners recaptats en aquesta iniciativa seran donats per les tres cooperatives de cinquè a la Creu Roja i a l’Hospital Sant Joan de Deu.

En aquest horari, podreu entrar al pati de l’escola per fer la compra d’aquests productes.

Nosaltres estem molt contentes de continuar compartint amb tota la comunitat el nostre Projecte d’escola i ara més concretament els projectes de cada nivell.

Per això, esperem la vostra assistència i que pugueu gaudir dels projectes que han que han estat elaborant els i les alumnes de l’escola.

Organització FIRA 23