Diada esportiva #Tarrasportsday

Avui divendres hem celebrat el #tarrasportsday, la Diada esportiva del Tarra. Com diu el nostre Projecte educatiu treballem els valors de l’esforç, el companyerisme, l’amistat, la participació, la vida saludable. I quina millor manera de fer-ho, que des de la vessant de l’esport i la participació.

Pel matí tot l’alumnat ha participat a la Tarracursa, un petit cros per la nostra escola on els participants i les participants han gaudit. Tothom ha acabat la cursa més o menys cansat però amb un gran somriure. Podeu veure el reportatge gràfic de la matinal:

#Tarracursa d’Infantil

#Tarracursa Primària

Mentre els alumnes de 4t han anat a conèixer el parc del riu amb motiu del dia del medi ambient que es celebra aquest cap de setmana. Podeu veure les fotos en el següent enllaç:

Parc del riu

Per la tarda, com cada any, hem fet els partits entre els nens i les nenes de sisè i els profes, les profes i els monitors de menjador. Una estona de voleibol, de futbol i de bàsquet. El resultat no el coneixem, perquè no és important. Pero si sabem que es crea una gran unió i un clima molt positiu entre tots els que participem. I a més, fem esport.

Visca el #Tarrasportsday!

Partits alumnes de 6è