Diada esportiva #Tarrasportsday 18

El passat divendres 1 de juny vam celebrar el #tarrasportsday, la Diada esportiva del Tarra. Com diu el nostre Projecte educatiu treballem els valors de l’esforç, el companyerisme, l’amistat, la participació, la vida saludable. I quina millor manera de fer-ho, que des de la vessant de l’esport i l’activitat física.

Pel matí tot l’alumnat va participar a la #Tarracursa, un petit cros per la nostra escola on els participants i les participants van gaudir molt. Tothom va acabar la cursa més o menys cansat però amb un gran somriure. Menció especial per l’alumnat de 6è que han entrat tots junts agafats de la mà, sense guanyadors ni guanyadores.

Podeu veure el reportatge gràfic de la matinal:

#Tarracursa d’Infantil

#Tarracursa Primària

Per la tarda, com cada any, hem fet els partits entre els nens i les nenes de sisè i les mestres, els mestres i els monitors de menjador. Una estona de voleibol, de futbol i de bàsquet. El resultat no el coneixem, perquè no és important. Però si sabem que es crea una gran unió i un clima molt positiu entre tots els que participem.

Visca el #Tarrasportsday!

Partits alumnes de 6è